Atsisiųskite atsipalaidavimo pratimus

Relaksacija - tai atsipalaidavimas. Ji sumažina nerimą, stresą, leidžia pailsėti, sumažina skausmą, padeda valdyti mintis, nukreipiant jas nuo nepageidaujamo turinio, keisti jausmus (pavyzdžiui mažinti liūdesį), gerinti dėmesio koncentraciją, mažinti nuovargį, didinti kūrybingumą.

Atsipalaidavimo autogeninėje treniruotėje panaudojami natūraliai egzistuojantys ryšiai tarp kūno ir psichikos.

Yra žinoma, kad nerimaujant ar išsigandus, atsiranda tam tikri pojūčiai kūne: dažnėja kvėpavimas ir širdies plakimas, įsitempia raumenys, jie gali skaudėti, gali būti sunku judėti, prakaituojama, išbalama arba raustama, tampa sunku galvoti ir pan. Taigi, jausmų pėdsakas atsispindi kūne, kūnas apie jūsų jausmus kalba savo kalba, o jūs tai jaučiate pojūčiais. Šis procesas vyksta ir atvirkščia kryptimi. Kai atsiranda pokyčių kūne, kyla atitinkamų jausmų.

Atsipalaidavimo metu keisti emocinę būseną pradedame nuo kūno, nes tai padaryti lengviau nei tiesiog nusiraminti. Juk visi esame patyrę, kad patarimas "nagi, atsipalaiduok, nesinervink" ne tik nepadeda, tačiau tik sukelia dar didesnę įtampą ir stresą. Atpalaiduojamas kūnas ir dėl to keičiasi psichinė būsena. Tokiu būdu pasiekiama norima dvasinė ramybė.

Atsipalaidavimo reikia mokytis. Kaip ir bet kuriam kitam įgūdžiui, taip ir atsipalaidavimui reikia pratybų.

Profesionalas parinks jums tinkamiausi atipalaidavimo būdą, jo padedamas greičiau išmoksite atsipalaiduoti, tačiau mokytis galite pats. Pradžiai jums gali padėti atsipalaidavimo autogeninės treniruotės audioįrašas.

Siūlau tris šiek tiek besiskiriančius atsipalaidavimo treniruočių įrašus. Jų poveikis panašus, tačiau galėsite išsirinkti jums geriausiai tinkantį ir labiausiai padedantį. Iš patirties su klientais žinau, kad vieniems labiau patinka ilgesnis atipalaidavimo seansas, kitiems - trumpesnis. Vieni klientai geriau atsipalaiduoja muzikos fone, kiti labai mielai pasiduoda vaizdinių atpalaiduojančiai galiai. Tad pabandykite visus ir pasirinkite labiausiai jums tinkantį.

Mano patirtis rodo, kad greičiau išmokstama atsipalaiduoti, kai treniruotei vadovauja patyręs specialistas, kuriuo žmogus pasitiki. Tada klientas yra ramus, nejaučia atsakomybės, jam padeda kabineto aplinka. Kadangi relaksacijos metodų tikslas - pačiam mokėti atsipalaiduoti, tai psichologo pagalba paprastai reikalinga tik mokymosi pradžioje. Svarbiausia, kad galėtumėte pats atsipalaiduoti ir valdyti savo jausmus.

Pastebėjau, kad kiekvienas žmogus palaipsniui atranda savą atsipalaidavimo takelį, kuris yra unikalus ir jam tinkamiausias. Taigi, linkiu kūrybinės sėkmės.

Atsisiųskite atsipalaidavimo (relaksacijos) autogeninių treniruočių įrašus.

Įveskite teisingą savo el.pašto adresą. Per kelias minutes Jums el.paštu bus atsiųsta nuoroda, iš kur galėsite atsisiųsti atsipalaidavimo autogeninių treniruočių įrašus. Nuoroda bus veikianti 120 minučių.

El.pašto adresas:


Įveskite piešinėlyje dešiniau pateiktą kodą:
Atkreipkite dėmesį, ar Jums siųstas el.laiškas su nuoroda nepateko tarp nepageidaujamų laiškų (spam).
 
Kai kurios teisės saugomos © Danguolė Iškauskienė 2009